Torba pełna świąt

Witajcie!
Dobiega końca już drugi rok mojej zabawy na Rogasiowym blogu Inki "Święta na okrągło". Tak jak w roku ubiegłym, po całorocznym tworzeniu kartek świątecznych, w grudniu nadszedł czas na Mikołajową WYMIANĘ drogą pocztową!

Wytyczne: własnoręcznie zdobiona torebka na prezent
z prezencikiem-niespodzianką.

Doręczenie przesyłek planowane było na 6. grudnia,
dlatego też użyłam stempla z Mikołajem :)
Odbitki pokolorowałam kredkami akwarelowymi i dodałam kropelki złotego brokatu.
Tak powstał tag, który wraz z dodatkami umieściłam na torebce,
oraz zawieszki do prezentów, będące niespodzianką w torebce.

Moja przesyłka powędrowała do Kingi, autorki bloga Handmade by Ki.





Ki przygotowała wspaniałą torebkę,
z mnóstwem przydasiów i uroczą karteczką!



Ki, serdecznie dziękuję! 


baner wymiany rogatej

Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Ho, Ho Ho! a to dopiero uczta! fajnie że wszystko doszło, udało się zrobić sobie nawzajem uciechy trochę :) Mikołaj jest na miejscu i to pewnie on wszystkiego przypilnował!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie było sprawić komuś odrobinę przyjemności - cieszę się, że jesteś zadowolona :)ja również dziekuję za Mikołajkową torebkę - schowam na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)