Skrzydła

Witajcie!
Wakacje zakończyły się już na dobre. Pogoda nadal słoneczna, ale temperatury już bardziej stonowane. Chociaż trzeba wrócić do bardziej intensywnej pracy, to jednak koniec wakacyjno-wyjazdowych zawirowań i pójście dzieci do szkoły daje pewien spokój. Późne lato i złotą jesień lubię zdecydowanie bardziej niż upalne lato...

W czasie wakacji było mnie tu trochę mniej, jednak kilka prac na moim biurku powstało.
W sierpniu przygotowałam m.in. ATC w ramach wymiany na grupie ZieloneKoty.pl i przyjaciele.


Temat: "Skrzydła"
Zdecydowałam się przygotować ATC w morskim klimacie.
Po pierwsze wakacje, a po drugie sklep Zielone Koty kojarzą się z morzem niezaprzeczalnie :)
Wybrałam niebieskie papiery, stempel ze statkiem w tle,
do tego napis oraz białą mewę.



W rolach głównych w pracy występują
papiery UHK Gallery i stempel Agaterii.

Jednocześnie serdecznie dziękuję Dziewczynom z mojej grupy wymiankowej
za piękne ATC, które od Nich dostałam :))

Z pozdrowieniami!

Komentarze