Dla Agnieszki

 Witajcie!

Ważne styczniowe święta to oczywiście Dzień Babci i Dzień Dziadka, ale w naszej rodzinie 21. stycznia obchodzimy również imieniny Agnieszki. Z tej właśnie okazji przygotowałam przepiśnik, bo nasza Agnieszka dobrze gotuje i przygotowuje jeszcze pyszniejsze wypieki.


Bazę przepiśnika z beermaty okleiłam papierami scrapowymi,
dodałam odbitki stempli i wzór naniesiony za pomocą maski.
Tekturki zembosowałam na złoto, a pracę udekorowałam także elementami metalowymi i kwiatkami.
Przepiśnik spinają kółka, tak aby można było dodawać kolejne strony z przepisami,
a związywany jest on kolorową wstążką.




Na wewnętrznych, truskawkowych stronach okładki dodałam kieszonki na podręczne zapiski,
a także banerki pysznie, zdrowo, kolorowo :) 



Pracę zgłaszam na wyzwanie Zielonych Kotów.
Temat wyzwania: "Pysznie"


W roli główniej w pracy występują papiery LemonCraft,
tekturki Anemone i Filigranek oraz stemple BoBunny.

Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Śliczny, kobiecy i apetyczny przepiśnik! Muszę sobie jakiś zrobić 🤔

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)