Z pomarańczą i cynamonem


Witajcie!
To była przyjemność przygotowywać kartkę z pachnącymi dodatkami. Wszystko to za sprawą kolejnego wyzwania na blogu Święta na okrągło.

Temat majowego wyzwania:
inspiracja Pastorałką od ucha do serca z KUCHENNYMI motywami.

Zdecydowałam się ozdobić kartkę anyżkami, laską cynamonu i plasterkiem suszonej pomarańczy - dodatkami, które swoim zapachem przypomniały o świątecznej, bożonarodzeniowej atmosferze :) Te pachnące motywy powtórzyłam także, wybierając papier na kartkę. Aby było jeszcze bardziej smakowicie dodałam tekturkowego pierniczka!




W rolach głównych w pracy występują:
papiery Magicznej Kartki,
wykrojnik Craft Passion
oraz pierniczek i tusz Latarni Morskiej.

Logo i patron zabawy:
Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. O rany ale świątecznie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne przysmaki… bardzo ładna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała,radosna,kolorowa i smakowita karteczka :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetnie! pachnie świętami bez wątpienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pytaj dlaczego, ale czytając o kuchennych dodatkach, czymś, co pachnie, w pierwszej chwili pomyślałam, że to właśnie piernikowy ciastek jest prawdziwy XD
    Urocza karteczka! Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż czuć te świąteczne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świątecznie ale i tak delikatnie, magicznie, Bardzo mi się podoba Twoja kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne, pachnąca kartka-super! Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć zapach i klimat świąt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)