W drodze


Witajcie!
Kwiecień nie był łatwym miesiącem, pełnym niepewności i braku czasu pomimo <zostań w domu>. Od jutra już nowy miesiąc, w którym też wiele zdarzyć się może. Niezmiennym i pozytywnym(!) wśród tych wszystkich zawirowań pozostaje comiesięczne świąteczne kartkowanie - pora więc na kolejną kartkę przygotowaną na wyzwanie na blogu Święta na okrągło

Temat kwietniowego wyzwania:
miesiąc z kolorem - FIOLETY.

Fiolety nie są moimi kolorami. Niełatwo więc było i z kartką w tym miesiącu. Zainspirowała mnie jednak piękna kartka Matilde. Za pomocą folderu do wytłaczania przygotowałam gwiaździste niebo, a jako główny motyw dodałam Świętą Rodzinę w drodze. 





Logo i patron zabawy:

W rolach głównych występują:
papier UHK Gallery, 
wykrojniki Nellie's Choice
oraz papier i tusz Latarni Morskiej.

Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Pięknie sobie poradziłaś z fioletami :-) Ja uwielbiam fiolety, ale na świątecznych rzadko je umieszczam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca. Tło w gwiazdki super. Fiolet to ciekawy kolor ale nie zawsze go lubię. Raczej w wersji pastelowej. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że moja praca Cię zainspirowała :) Świetne niebo i jakże wymowny motyw :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie "obroniłaś" ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)