Wracam

Postaram się,
postaram się wrócić do w miarę regularnego pisania postów na blogu.
Zniknęłam z powodu braku czasu, bo obowiązki domowe, praca zawodowa i do tego czas potrzebny na tworzenie (!). Bywa też, że po dniu pracy przed ekranem nie mam już ochoty włączać komputera...
Jednak rozstanie z blogiem (moim i innych Blogerek!) nie daje mi spokoju. Po prostu brakuje mi tych spotkań w blogowej przestrzeni :)
Zatem wracam! Przygotowuję trochę mniej prac, kartki dla bliskich robią już teraz też moje dzieci :) Moimi pracami chcę się jednak nadal dzielić z Wami - mam nadzieję, że moje Obserwatorki znów do mnie zaglądniecie :) a ja w tym miejscu zarchiwizuję swoje prace. 

Najnowsza moja praca to exploding box dla chłopca z okazji chrztu. Na bazie mojego wcześniejszego pomysłu, nieco zmieniony.





W rolach głównych w pracy występują:
tekturki Anemone,
papiery Galerii Papieru i UHK Gallery
oraz baza pudełka Latarni Morskiej.

Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Witaj ponownie Kasiu :-) Zastanawiałam się czemu zniknęłaś.?
    Piękny i delikatny boxik, ślicznie wygląda chrzcielnica w środku :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)