Mały format, dużo blasku

Witajcie!
Niedawno był styczeń, potem świąteczne kartki w czasie gorącego lata, a teraz... już grudzień! Pora na ostatnie tegoroczne kartki przygotowane w ramach zabawy na blogu Święta na okrągło.

Wytyczne: kartka w wersji mini, tj. 10x10 cm.

Postanowiłam więc, niech będą małe, ale pełne blasku!
Przygotowałam bazy 10x10 cm (ani milimetra więcej ;)
Wyszukałam papiery ze świetlnymi refleksami,
a bombki i kokardki wycięłam z papierów brokatowych...





Tak spodobał mi się ten mały format
 - rzeczywiście idealny na zabiegany grudzień - 
że zrobiłam jeszcze karteczkę z kalendarzem,
ze wskazaniem na Wigilię i pierwszy dzień Świąt...



Ince i wszystkim Współuczestniczkom zabawy dziękuję za całoroczne kartkowanie!
Ciekawe co czeka nas w przyszłym roku...
...tj. jakie zadania szykuje nam Inka :)

Logo i patron zabawy:
Z pozdrowieniami!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)