Plan lekcji



Witajcie!
Pierwszy tegoroczny szkolny dzwonek już za nami, więc pora zapisać godziny i przedmioty zajęć. Przygotowałam zatem plan lekcji!
Bazę z beermaty pomalowałam farbami akrylowymi i okleiłam papierami scrapowymi. Następnie wykorzystałam maskę-zegar oraz stemple. Dodałam buttony i wycinanki z papieru - wszystko w tematyce szkolnej... 
Plan jest wielokrotnego użytku, bo karteczki do zapisania lekcji przypięłam pinezkami, więc łatwo je wymieniać :)

Pracę zgłaszam na wrześniowe wyzwanie sklepu od A do Z pt. "Pierwszy dzwonek".







Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Super. Bardzo podobają mi się takie plany lekcji. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan, zerkając na takie cudo dzieciaki z chęcią i przyjemnością zaplanują swój szkolny tydzień :) dziękuje za wspólną zabawę na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan lekcji rewelacja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny plan lekcji. Aż chciało by się wrócić do szkoły ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)