Kartka przestrzenna z aniołami (TiG #1)

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam kartkę przestrzenną - składaka na bazie graniastosłupa. Praca powstała w ramach pierwszej części zabawy Tniemy i Gniemy Papier, czyli tworzymy kartki przestrzenne, prowadzonej przez Ewinkę. Wytyczne wykonania kartki #1 są dokładnie podane i zilustrowane, a tematyka pracy - dowolna.

Zdecydowałam się na kartkę bożonarodzeniową z wykrojnikową serwetką.
Wykorzystałam obrazek z aniołami, dodając troszkę śniegu,
 brokatową gwiazdkę, pomponiki, gazę, perełki,
czyli dużo białego dla stworzenia zimowego nastroju...





Tworzymy kartki przestrzenne
wspólne  przestrzenne kartkowanie
źródło: http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/09/tniemy-i-gniemy-czyli-robimy-kartki.html

Z pozdrowieniami!

Komentarze

  1. Pięknie Ci wyszła, podoba mi się taki kształt ,,przodu,, kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny serwetkowy kształt wypełniony grafiką i pomponami :-D Kolory też mnie zachwyciły. Wspaniale sobie poradziłaś z tą formą :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, prawdziwie zimowa i bardzo efektowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)