Z choinką i kokardką

To ja już/znów przygotowałam kartkę bożonarodzeniową na lipcowe wyzwanie Kartki Świąteczne 2016.

Wytyczne: kartka wg kursu czyli LIFTUJEMY.

Zgodnie z wzorem wykonałam kartkę z kolorowego papieru,
z trzema pionowymi paskami ozdobnego papieru.

W centrum pracy umieściłam choinkę wyciętą z filcu :)

Nie pominęłam też wstążeczki przewiązanej sznurkiem.

Wewnątrz kartki przygotowałam miejsce na wpisanie życzeń,
ozdobione wzorem powtórzonym z pierwszej strony.


W pracy występują w rolach głównych:
papiery Rapakivi, stempel i tusz Latarni Morskiej oraz Inka Gold.



Logo i patron zabawy:


Komentarze

  1. Piękny lift :-))) Kolory ,wzory papierów i motyw choinki fantastycznie połączone :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe papiery ładnie zgrane z ciemną zielenią. Świetny lift.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest, w moich ulubionych zieleniach, no i piękne papiery !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczego nie pominęłaś! Piękna wersja naszej inspiracji, ornamentowa! Na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super karteczja- ekstra pomysł z choinką!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)