Słońce, plaża i muszelki

Dzisiaj, jak przystało w dzień upalnego lata, prezentuję pracę pełną słońca :)

Jest to małe pudełko, 
którego ozdobą są elementy kojarzące się ze słoneczną plażą.

 Wakacyjny klimat odpowiada dzisiejszej dacie w kalendarzu,
ale praca jest trochę na opak...
Zazwyczaj bazę pracy stanowią papiery, do których nierzadko dodaję ozdobne tekturki.
Tym razem jednak to tekturka z beermaty stanowi bazę
ozdobioną papierami i innymi dodatkami.


 Praca jest niemal jednobarwna.
Zainspirowana aktualnymi wyzwaniami, przygotowałam pudełko w kolorze żółtym.
Nieczęsto używam tego koloru w swoich pracach, ale teraz chyba bardziej się polubimy :)


Praca nad pudełkiem była wieloetapowa.
Po sklejeniu bazy pomalowałam ją gesso, potem farbą akrylową,
nakleiłam papiery ma wieczku i wewnątrz, potuszowałam i odbiłam stemple,
aby wreszcie móc przystąpić do ozdabiania dodatkami...

W pudełeczku można schować drobną biżuterię...
albo pamiątki z podróży nad morze :)

Wewnątrz dodałam także życzenia,
aby zawsze /na wszystkich drogach/ świeciło słońce,
tj. towarzyszyło nam pozytywne myślenie...


W pracy występują w rolach głównych:
baza pudełka Anemone, papier Magicznej Kartki, tusz Latarni Morskiej.


Pracę zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie nr 7 na blogu Tworzę w jednym kolorze.

Wytyczne: praca w kolorze ŻÓŁTYM.




Wyzwanie nr 48 na blogu Scrapek.pl.

Wytyczne: praca zawierająca jak najwięcej koloru ŻÓŁTEGO lub motyw słońca.






Komentarze

  1. Pieknie ozdobilasz scrapkowe pudelko! Dziekujemy za udzial w slonecznym wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, słoneczne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne jest to pudełeczko z kłódeczką :) Stworzyłaś bardzo wakacyjny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - KWioletta DT Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie ozdobiłaś pudełko - zainspirowałaś mnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)