Wełniane bomki

Im bliżej lata, tym wyżej podniesiona poprzeczka wytycznych świątecznych wyzwań na blogu Kartki Świąteczne 2016! Co miesiąc od 6 dnia miesiąca jest o czym główkować :)

Temat majowego wyzwania: KARTKA W INNEJ TECHNICE.

 Zgodnie z wytycznymi przygotowałam kartkę inną niż dotychczas,
wykorzystując i nową, i nieco zapomnianą technikę pracy.

Kiedyś trochę filcowałam, ale obecnie to papierowe prace 
pochłaniają większość mojego wolnego czasu (którego ciągle za mało!).
Teraz wydobyłam moje wełniane czesanki i igły i... 
przygotowałam kosmate bombki :)

Nowością jest przestrzenna forma kartki.
Takiego "składaka" zrobiłam po raz pierwszy :)


W roli głównej w pracy występuje


Logo do pobrania

Komentarze

  1. Piękny składak i wełniane bombki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie składak, takiego schematu nie mam - pięknie go ozdobiłaś i ubrałaś w pomysłowe bombki. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka , musze koniecznie doszkolić się w tych przestrzennych formatach , bo kartki sa niebanalne i świetne. Bombeczki ufilcowane pięknie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufilcowane do tego z wzorem! I kartka przestrzenna w formie - i kto niby tu poprzeczkę podnosi? ;)) bardzo fajnie sie roprawiłaś z nowościami, innościami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Filcowane bombeczki urzekły mnie swoją prostotą.
    Kartki przestrzenne to dla mnie nowość, jeszcze się z nimi nie zaprzyjaźniłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała !!! i jaka niezwykła !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)