W kolorze białym

Lubię robić kartki na Święta Bożego Narodzenia. Nic to, że dni stają się coraz bardziej upalne i niedługo już rozpocznie się lato. Kartki świąteczne przygotowuję (nie tylko ja :) przez cały rok. Kiedy poznałam wytyczne Wyzwania nr 5 Tworzę w jednym kolorze zaraz pomyślałam o świętach.

Wytyczne: praca w kolorze BIAŁYM.

 Przygotowałam kartkę w kształcie śnieżynki w 100% białą.


 Tło wytłoczyłam we wzór padającego śniegu,
a dodatkowo umieściłam dwie większe śnieżynki.

W mojej śnieżnej pracy faktura odgrywa rolę pierwszoplanową.

Oby tegoroczna grudniowa scenografia
uwzględniała opady śniegu i zapewniła nam Białe Święta...



Komentarze

  1. Prosto i elegancko :)
    Dziękuję za udział w białym wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kształt kartki i tłoczenie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)