Stary słownik ilustrowany

Ucieszona wynikami poprzedniego wyzwania Kartkowego ABC :)) nie daję wytchnienia moim ołówkom (i spółce tnąco-koloryzującej ;) Kontynuując alfabetyczną zabawę przygotowałam kartkę, którą zgłaszam na Wyzwanie nr 10 dla litery I.
Wytyczne: I jak ILUSTRACJA.

Ilustracja kojarzy mi się z rysunkiem, otoczonym tekstem, w książce. 
Co ja tam mam ilustrowanego w biblioteczce? Obowiązkowo słownik biologiczny!
Co najważniejsze znalazłam też odpowiednie papiery scrapbookingowe
i tak powstała kartka - stary słownik, ilustrowany :)
...z zakładką.
 
 Słownik stary, widać mocno użytkowany, wymagał spięcia zszywkami i ćwiekami.
Strona z ilustracją pochlapana :/
Eh... Znęcałam się nad tą kartką ;), ale prawdziwe książki szanuję!

Na dodatek ktoś w słowniku wpisał życzenia
 i aby tym się pochwalić zagiął i spiął kartkę spinaczem.
Może słownik jest podarunkiem...
 

W pracy występują w rolach głównych:
papiery i kamyczki ScrapBerry's oraz stempel i tusze Latarni Morskiej.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)