W Bajkowym Świecie

W marcu miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Agnieszkę Latarnię Morską. Było to bardzo kolorowe spotkanie z mixed-media, w wyniku którego powstały bajkowe kolaże. Oto moja praca:

 W Bajowym Świecie wszystko jest możliwe,
więc dzieci z motylimi skrzydłami spędzają radosne chwile na kolorowej łące.

Bajecznie kolorowy świat przyrody powstał w wyniku
 malowana, psikana, stemplowana, wycinania, naklejania itp.
(tylko "okularki" dodałam podczas komputerowej obróbki zdjęcia, nie są one elementem pracy)

Warsztaty Latarni Morskiej to pięknie przekazana teoria i praktyka :)
Ja zaś uczę się zamieniać ołówek na kolorowe preparaty czyli mixed-media.
Wykonany kolaż - skrap upamiętnia dziecięce uśmiechy
i moją twórczość warsztatową - pierwszy raz w formacie 30x30 :))



 Różnego rodzaju materiały, faktury oraz kolory łączą się i przenikają na pracy. 

Flora mojego kolażu to zarówno rodzime krwawnik i bluszcz, jak również endemity bajkowych światów :)

Dziękuję za warsztaty Agnieszce i wszystkim współuczestniczkom!

Komentarze

  1. To ja serdecznie dziękuję za obecność i ten wpis :) Bardzo radosny jest twój kolaż! Cieszę się ogromnie, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)