Jubileusz 70. Urodzin

Jedne z pierwszych tegorocznych urodzin świętowanych w naszej rodzinie, to jubileusz siedemdziesięciu lat życia. Z tej okazji przygotowałam męską kartkę.

 Kartka dla Pana, więc wybrałam stonowane kolory, z przewagą brązu i  turkusu.
Jednocześnie, aby podkreślić dostojny jubileusz, dodałam zdobienia.

 Kartka jest wielowarstwowa. Jej centralne miejsce zajmuje liczba 70, lekko pozłocona
podobnie jak brzegi papierów, ornamenty i napisy tekturkowe oraz kwiaty.
Ozdobą pracy są ponadto zegarek i ptaki, które przysiadły na dratwie.

Przestrzenna kartka zapakowana jest w pudełko, dopasowane kolorystycznie do kartki.
Pudełko ozdobione jest skromnie, gdyż ma spełniać rolę opakowania,
które nie ulega uszkodzeniu podczas transportu i późniejszego przechowywania.

Komentarze

  1. Piękny komplet! Ja zawsze mam trudności z męskimi kartkami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)